لو رفتم:-

دیدگاه ها (۲۵)

اون رفیق آتئیستم 5 دقیقه قبل امتحان:

بنده لو رفتم

عه وا لو رفتم... 😂

ای بابا لو رفتم😁لایک و فالو یادت نرهᰔ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط