گفتم دوسش دارم نکرد باور💔🥲

گفتم دوسش دارم نکرد باور💔🥲
دیدگاه ها (۰)

چجوری صدای یه نفر میتونه انقدرررر خوب باشه اخه؟

😂😂شت

همینقدر خدا میتونه یه جایی از زندگی بیاد و دستتو بگیره توی ب...

گفتم دوسش دارم نکرد باور

گفتم دوسش دارم نکرد باور.....😖😪😯

بهش گفتم گربه دارم ساز میزنهباور نکرد برا شما گذاشتم ببینید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط