بچه ها بچه ها

بچه ها بچه ها
خبر بد
شایدم خبر خوب
رفتم چشم پزشکی
عینکی شدم_
نمره چشمم یک_
چشم چپمم یک و بیست و پنج_
نهببین
باید برم عینک هری پاتری بخرم🥹
*چقدرم برام مهمه*
خوبیش اینه
دکتر گفت فقط موقع آرت کشیدن و مطالعه و درس خوندن بزنم
وگرنه بدتر میشه
اشکال نداره تهش مثل نوریتوشی کور میشم🥹
البته نوریتوشی کور نیس_
راستی راجب ادیته
اون دختر آخریه منم هع.
دیدگاه ها (۱۶)

ثگمیخوامد آخه گوگولببهفس۶۸یجبس۵۷۶ث۷قهیهحیحیهیهحیهیحیهی۸ی۸۸عی...

هع، بسوزید چون من تو خونمون یه مینی فمبوی دارم. 🤙فکر کنم اول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط