۶ ماه از نبودت میگذره رفیق...

۶ ماه از نبودت میگذره رفیق...
بس تولدت مبارک آسمونیم ❤️‍🩹🥲🥀

۵ دی ۴۰۴ روزی که من تنها تر شدم 🥀🖤
دیدگاه ها (۶)

بده شیش مشتییی

حق 🙃🌱

تولدت مبارک رفیق♥️

تو شدی نور ماه من تولدت مبارک باشه ماه من🥺🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط