پس نگین که من واسه بچه هام کم نمیذارم

پس نگین که من واسه بچه هام کم نمیذارم
دیدگاه ها (۴)

آقا ولی برادر حق مینوازد

خشنم دوست داره برادر 😅

موافقید؟

کیا هنوز این بازی رو دارن البته من به پوشه دیگه دارم

چقد دلم واسه بچه هام تنگیده خدایا خیلی مزخرف از هم پاچید

از اونجایی که وسط امتحاناییم یه چند وقت پارت نمیذارماگرم بذا...

بچه لطفا کانال منو دنبال کنید عضو هام دارن کم کم میرن🥺اینحا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط