این شاید یچیز عجیب باشه ولی من واقعا اینطوری هستم..

این شاید یچیز عجیب باشه ولی من واقعا اینطوری هستم..
امسال از یکی خوشم اومد تویه مدرسه((فقد اون ینفرو تو کل مدرسه م دوس داشتم))
منم وایسادم تا یکاری کرد که دیگه الان ازش خوشم نمیاد
خودشم میدونه کیو میگم😃😃
ایش😐
دیدگاه ها (۰)

چرا اخه خدایاااااا😭

س نفر بیشتر این شخصیت منو نمیبینن😃

منننننتا حالا اینجوری شدین؟؟

سلاااام امیدوارم چطورتون عالی باشه زی زی هستم بچه ها خیلی خو...

ظظ ظظچند پارتی وقتی دوستید شروع پارت ۱ : ات : خدایا چقدر بد ...

پارت ۱۲ 🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط