قصه ی منو غم تو....

قصه ی منو غم تو....
دیدگاه ها (۰)

😍🌺

بی وفا.....

با تو عاشقانه گفتم...

تو مانده ایی و بغض من....

قصه ی گذشته های خوب من...آهنگ چشم من داریوش اقبالی#داریوش #د...

قوی باش، تو نقش اول قصه ی خودتی...! :))

پس کجایِ قصه رو خوب نوشتن؟من که پودر شدم تو این همه غم.🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط