داستان قشنگی هست

دیدگاه ها (۲)

دشمن هیچ وقت دوست نمیشه

منم میخوام مرگ

وید

درسته که پایان قشنگی نداریم𓂃 ·ولی داستان قشنگی داریم🫡❤️‍🩹

دیگر عمیق خوابیدم بیدار بودنم داستان قشنگی نبود🖤✨

درسته پایان قشنگی نداشتی .)ولی داستان قشنگی داشتی🥲🥹....اسم س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط