خفه کن

خفه کن
اون حسی
رو بد داره عذابت میده
دیدگاه ها (۰)

تنها چیزی که برام خوشحالی میاره دوچیزه خون بالا آوردنو کشتن

هر وقت داشتی یه نفرو زیادی تو قلبمو ذهنت بزرگ میکردی جایی بر...

حتی اگه بنالم واسه رفتن کسی مثل تو نمی لیسم واسه داشتن کسی

به امید روزی که دیگه برام چیزی مهم نیست

چه حسی داره اون میخادش منو؟💅💆‍♀️.#تیک_تاک #دابسمش #دابسمش_ای...

جونگ کوک فکر بد نکنین بچم داره قر میده😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط