"زمان فقط آدم‌ها را می‌برد و خاطره‌هایشان را جا می‌گذارد.

"زمان فقط آدم‌ها را می‌برد و خاطره‌هایشان را جا می‌گذارد. و چه عذابی بالاتر از این که هر روز از کنار ویرانه‌های چیزی بگذری که روزی تمامِ جهانِ تو بوده."
دیدگاه ها (۰)

دلم؛من کل وجودم براش تنگ شده و کاری از دستم برنمیاد.

"تو اوج علاقه‌ام رهات کردم، نه برای اینکه نشد، برای اینکه نخ...

هی دل هه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط