بی تی اس یک روز بدون نامجون🤣

بی تی اس یک روز بدون نامجون🤣
این چه سمی بود من دیدم؟
مدرسه ها چطور میگذره دوستان؟
کل کامنتا: افتضاح🤣
دیدگاه ها (۴)

سلام دوستان روزتون بخیر:)خب تعریف کنید راجب مدرسه ها..بچه ها...

فرض کن اگر اینجوری میبود چی میشد🫵☠️

من حرفی برای گفتن ندارم..

حسرت میخورمخب خب خب، قرار بود این پست مشخصات رمان جدیدمو بهت...

بی تی اس یه روز بدون نامجون🤣🤣

بی تی اس 🛐🛐همه بی تی اس فنا تو کامنتا 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

bts concert

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط