رفتی باشه برو، دوراتو بزن میفهمی کی اشتباه کرد من یا تو

رفتی باشه برو، دوراتو بزن میفهمی کی اشتباه کرد من یا تو 🙃🙄
دیدگاه ها (۰)

🥲🫠☆M&♡=A×L

💔❤️‍🩹🙄🙂

چرا واقعا!...

برو دوراتو بزن🤌 ♡   ‌ ‌     ❍ㅤ       ⎙ㅤ    ⌲    ˡᶦᵏᵉᶜ    ᵒᵐᵐ...

هیشکی من نمیشه برات؛ اینو وقتی دوراتو زدی و تنهات گذاشتن میف...

ولی حالا میفهمی عشقی که واقعی باشه رو نمیشه داغون کرد🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط