من از خود بیگانه‌ام

من از خود بیگانه‌ام
تو چطور غرق منی ؟
دیدگاه ها (۳)

همسرم ! کم نشو دور نشو بی تو جهانم خالیست زاد روزمان مبارک و...

از اهورایی که شادی آفرید در پناهش مهر و شادی شد پدید آری امش...

😁😁😁😁

تو عروسک منی مسکن منی تو تو تو...

دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران باسر گذشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط