من رسیدن ندارم 🖤 اگر تو داری 👥🔗

کامنت بزار 🚶
دیدگاه ها (۸)

مث من بیمارستان که میرم تنها هستم 😓🖤

دوست داری روی سنگ قبرم 🥀 چی بنویس؟ 🖤😓

فالو 🇦🇫🔗

کجای افغانستان هستی 🇦🇫

د اخه-فشاری شدی عزیزم؟کونت سوخت؟خایه داری کامنت بزار.

اگه شدو و ماریا رو دوست داری 🌹گل کامنت بزار

اگه پیجم و پستام رو دوست داری کامنت قلب قرمز بزار❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط