واشکهایم ابرو داری بلد نبودند جوری که همه فهمیدند تو نیست

واشکهایم ابرو داری بلد نبودند جوری که همه فهمیدند تو نیستی و دلم سخت دلتنگ است
دیدگاه ها (۰)

این روز داره میرسه از راهکامنتارو نخون خودش باید ببینه

یه شوهر خوب قسمت دخترای کشورمون

میدونین خوشبحال همتون که باباهاتون خوبن من بابام ارزوشه بمیر...

🥺🥺🥺🥺🥺🥺

گرچه سخت است ولی دلتنگ تو بودن عجب حال قشنگیست....

*سلام از طرف کسی که سخت دلتنگ تو است...*#کربلا #دلتنگی

یاد بگیرید یاد بگیرید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط