از صمیم قلب😻

هرجا ک باشی حالت خوب باشه نفسم😚
دیدگاه ها (۰)

ای بنی بشر.....! این مال منه بفهمین😛😋👊

تو زیباترین عنوان داستان زندگی منی :)

از این صحنه ها برای همتون آرزو میکنم😻❤

لبای تو مال منه😋😚

نفسم هرجا بودی تنها...‌‌

اگر حالت خوب نیست ، بهم بگواگر خسته ای ، بهم بگواره بگومن مش...

نفسم هرجا بودی تنها وایسا برسم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط