سلامتی کسی ک جوری ب یادشم ک اگه به یاد خدا بودم نصف بهشت

سلامتی کسی ک جوری ب یادشم ک اگه به یاد خدا بودم نصف بهشت مال من بود 🖤😔
دیدگاه ها (۰)

یاد میگیرم تنها بمونم چون هیچکس موندنی نیس 🖤🤙

فک میکردم با همه فرق میکنی ب درد میخوری پس حالام یا میری گم...

ای کاش اون یه نفر تو بودی 🥀😞

💔

خدا پس بهشت کدومه چرا هرچی ک دادی بده؟!!!!

به خدا اگه من به جای اون مردم بودم می رفتم ، چرا نباید کنسرت...

ببینید چی میگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط