تو نفسی برام ❣️💕

تو نفسی برام ❣️💕

همه کسی برام ❣️💕

خیلی قشنگه که ❣️💕

دلواپسی برام ...💕❣️💕
دیدگاه ها (۰)

توبه کردم دیگه چشماتو نبینم ❤

میان این همه هیاهو و هرج و مرج دنیا ، میان تمام سختی ها دیدن...

🚫

تو همه چیت قشنگه برام 💫بماند به یادگار 💫🌹🌹

توییت اصلی :فرقی نمیکنه که موهاش چه رنگی باشه،دیوا بودن تو د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط