وقتی به خواهرم میگم اصابت ندارم برو اون ور دارم به دوستم

وقتی به خواهرم میگم اصابت ندارم برو اون ور دارم به دوستم پیام میدم و همچنان خواهرم :
دیدگاه ها (۳)

اسم انیمه رو میگید ؟

بفرست براش

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط