"من فقط یه دخترم"

"من فقط یه دخترم"
دیدگاه ها (۱۵)

اره من خوبم(دوستی ندارم)اره من خوبم(هیچکس دوستم نداره)اره من...

اخجوننن زودد میمیرمممم هورااااا🎊🎊

مگه چیکار کردم که هعی بهم توهین میکنید؟

اره من خیلی شادم🥲

نه ، من یه دخترم 🥲

من یه دخترم 🌸👸🏻

اینم یه ادیت دیگه واسه دخترم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط