از دل نرفتی ...❤️

از دل نرفتی ...❤️
دیدگاه ها (۰)

گاهی بایداز شر ادم ها پناه برد به رویا و خیال .....💫

زانکوتقدیم به شهدای مدرسه میناب چهل روز گذشت😭

قشنگی عشق این است که بی وقفه تو دوست بدارد....بی وقفه برایت ...

یک نفر باید باشد که تو را از دل بخواهد ادم ها همه بلدند بگوی...

بمیرم برایت که به کربلا نرفتی....😭🖤

ای پناه یک امت چرا به پناهگاه نرفتی؟!💔

رفتی و نرفتی نفسی از یادم 😭 تا رفتی شکستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط