کاش یه نفر هم من رو میدید...

کاش یه نفر هم من رو میدید...
دیدگاه ها (۰)

تو همیشه توی گوشه ی خاک خورده ذهن من میمونی

خلاصه شد دیگه...

ولی مگه اون نگفته بود من بین بنده هام فرق نمیزارم؟:)

امروز واقعا از هم گسستم،بدترین روزی بود که توی تمام عمرم میت...

کاش غضب اونجا بود این صحنه رو میدید🔥🔥😎

کاش هنوزم یه نفر بود...که میفهمید

فقط اونکه نوشته بود پراید ۲۰ میلیون کاش الان قیمت پراید رو م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط