انقدر فضول هم مگه داریم؟

انقدر فضول هم مگه داریم؟
هم خوابش میاد هم میخواد آمار بگیره
#فندی
#زیبا
دیدگاه ها (۴)

😅😅#فندی #قشنگ

فندی من رو به بیشتر به اسم پریسا میشناسه چون از اول از اسم پریسا خوشم اومده بود و بهم پریسا میگفت به خاطر همین به اسم پریسا من رو کاملا میشناسه.

امروز پیاده روی فندی

گوه نخورید٬مگه شما ها ناموس ندارید چرا این طوری حرف میزنید ب...

مگه زیبا تر از فارسی هم داریم ؟!

بچه‌ها این نگاه،بعد این مکالمه،چیز بدی نداره مگه نه؟الکی دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط