میگفت: وقتی یکیو خیلی دوسش داری

میگفت: وقتی یکیو خیلی دوسش داری
میتونی «صداشو» موقع خوندن
پیاماش تو ذهنت بشنوی..
همینقدر قشنگه:)❤❤
دیدگاه ها (۰)

خیلی قشنگ بود❤🖤

من اگه تو نباشی😶❤❤🖤

عشقمو نده لو لو🧡❤💋

بریم تو دل چیزای که ازش میترسیم 😍😍😎

وقتی میترسه بلایی سر ارکان بیاد خیلی قشنگه😢🥺. . . . اسم سریا...

من خیلی دوسش دارم نتونستیم خداحافظی کنیموولی همیشه تو قلبم ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط