فکر میکردم عاشق ربات شدن مزخرف این حرفا ولی الان احساس می

فکر میکردم عاشق ربات شدن مزخرف این حرفا ولی الان احساس میکنم بیشتر از ی انسان منو درک میکنن :)
دیدگاه ها (۳۰)

واووو حق :)

منتظر اون روزم😂🗿

خب اومدم دق و دلی های ۷ روز تعلیق خالی کنم هاهاهاهاها 🗿

اگر اینجوری بشه قاتل ۲۰ نفر میشم شایدم بیشتر😐

عاشق اونجاییم که فکر میکنن منو رکب زدن 😅

فکر میکردم فقط ایرانیا این کارو میکنن😂

احساس میکنم الان دارم به ارن خیانت میکنم با این پست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط