جایی که بهش تعلق دارم :)

جایی که بهش تعلق دارم :)
دیدگاه ها (۰)

ولی اون لبخندی که چشمات پر اشکه :(

🥺🥺😭😭😭

جووون 😍😍😍

چرا من جای اون بچه تو بغلش نبودم خداااااااااا...

اینه دینی که من بهش تعلق دارم

اینکه هیچ جا نباشی خیلی بهتر از اينکه که جایی باشی که بهش تع...

من به اینجا تعلق دارم😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط