تو رو اندازه ملک هستی دوست دارم

دیدگاه ها (۰)

بی تو در خلوت شب ناله میکرد دل من

شیرینه سوزه

در میان هیاهوی غریب رد پای از تو نیست

چه غریب ماندی ای دل نه غمی نه غمگساری!!!

کدوم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط