وقتی منو دوستام فاز سلبریتی بودن میگیریم🤣🤣

وقتی منو دوستام فاز سلبریتی بودن میگیریم🤣🤣
دیدگاه ها (۰)

مغز من اگه درخت بود...

آدمای تنها برای حرف زدن کسی رو ندارنگاهی بزرگ ترین همدم اونا...

شخصیتم جدا اون طور که برخورد می کنم جدا😏

بزار بگذره درست میشه

منو دوستام وقتی تنهاییم:😅

منو دوستام وقتی تنهاییم 😂😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط