میخواستم...

دیدگاه ها (۲)

دهه شصتی

همه مردم ستم کشیده وطنم🌹🌿

بااین سلاح ها میخواستن با نیروهای آمریکایی و اسرائیلی بجنگند...

منم میخواستم

همینو میخواستم، ناز شستتونننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط