شاعر میگه که: گا/ییدم خار اون چشاتو...

شاعر میگه که: گا/ییدم خار اون چشاتو...
دیدگاه ها (۰)

خوش میگذره ها... ولی نه توی روابط انسانی

او و دوستانش>>>>>>>>>>>

ولی صدای دخترامون>>>>> 🫠✨🤌🏻

چه اسلام باشه، چه سیچوئیشن شیپ، چه ایران...

گاییدم خاره اون چشاتو 🚬👌

#Iranians_Love_Jk

شاعر برای مادرجونم میگه:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط