کاش قطارزندگی ایستگاهی داشت.گاهی برای استراحت،رهایی،دوری

کاش قطارزندگی ایستگاهی داشت.گاهی برای استراحت،رهایی،دوری درایستگاهی می ایستادیم وکمی استراحت میکردیم،ازغم دورمیشدیم وازسختی هارهامیشدیم.
دیدگاه ها (۰)

سفیر کبیر Grand Ambassador

عفریته تاریکی نویسنده مرتضی متقیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط