این دلنوشته خیلی زیباست 💔
این دلنوشته خیلی زیباست 💔
از تـــو #دلـگیـــر نیستــــم
از #دلـــم دلـگیـــرم
کــــه #بی_وفاییت را
#صبــــورانــــه
تحمـــــل میکـنــــد...
از تـــو #دلـگیـــر نیستــــم
از #دلـــم دلـگیـــرم
کــــه #بی_وفاییت را
#صبــــورانــــه
تحمـــــل میکـنــــد...
- ۲.۷k
- ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط