قصد توهین به بقیه گروه ها نیست لطفا گارد نگیرید

دیدگاه ها (۷)

دوستتون دارم ( ستی فاطی الی)

حقعلیییی

خودتون رو دوست داشته باشید

منو میگه عررررر

میشه درتو بزاری تهیونگگگگگگگ(قصد توهین یوخ)

لطفا خرج خونه و دانشگاه و آینده بچه هاتون رو از مستاجر نگیری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط