ماچندین نوبت مذاکره کردیم

ماچندین نوبت مذاکره کردیم
نمیدونم چرا درس نمیگیرین ای خدا تا کی.....
دیدگاه ها (۱)

آقا در تاریخ های متفاوت....

اتمام حجت و.....والسلام.✋

حالا برید مذاکره کنید ..ببینید چی میگه این حروم لقمه...

تا جان در بدن دارم....

مردم الان هم همینه

خدارشکر یازدهم 6 درس شدما کم کم داشتیم میرفتیم برا مذاکره😂😂

لعنت #خدا بر #مذاکره کننده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط