تغییر در چه حد؟🙄🙃

تغییر در چه حد؟🙄🙃
دیدگاه ها (۰)

هاع؟؟•-•😂😂😂

اوخی❤️•-•برادران شیبا خیلی کراشن...

باجی_سان اینجوریم داره...⁦ಠ◡ಠ⁩

دلم نیومد از باجی و کازوتورا هم اینجوری ادیت نزنم.😊🥀

╔═══════════════════════════════════════════════════════════...

🌱🌱لفظ خودتونو به " اگه همه چیز درست بشه چی میشه " تغییر بدید...

صبر ما حد دارد قدرت ما حد ندارد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط