ادیت خودم دیس به تسستیایاایاصتسنسن

ادیت خودم دیس به تسستیایاایاصتسنسن
دیدگاه ها (۱۱)

ادیت خودم

ذوالقرنین 🤝🏻 حضرت علی

ادیت خودم نظر بدهید خیخیخیخیخیخیخیخیخیخیخی

ادیت خودم نظر بهددیخد چپ گرا ؟ نگبایبدم

ادیت جدید = دیس کردن جدید🤣باران فنا ناراحت نشید😑

میدونم الان به خودم دیس دادم ولی هیچ کی حریف اون نمیشهاگه ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط