دختر و پسرای قشنگم خواستم بگم که من دیگه ویسگون نمیام اگه

دختر و پسرای قشنگم خواستم بگم که من دیگه ویسگون نمیام اگه خواستید ان بزنین اشکالی نداره . دلیل خاضی برای رفتنم ندارم اما امسال ۱۴ سالم میشه و خب برای من زشته که اینجا بمونم و ترجیح میدم به جای اینکه تو دنیایی که اینجا ساختم برای خودم برم تو دنیای واقعیم لذت ببرم :))) .
هیچی تاکید میکنم هیچی به اندازه خودتون و باز خودتون مهم نیست و دخترا اورجینال به خودشون بیشتر اهمیت میدن 🧘🏼‍♀️ . کلا به اینجا و آدماش دل نبندین و برید کلاسای مختلف تا مهارت های جدید باد بگیرید برای آیندتون که اون مهارتا بیشتر به کارتون میاد 💁🏼‍♀️ . خلاصه بگم خودتونو اینجا 👩🏻‍🦳 [ پیر ] نکنین و برید برای خودتون یه جای دیگه عشق کنین .
با دوستاتون برید پارک سینما خرید و یا حتی آرایشگاه !! روتین پوشتی انجام بدید موهاتونو هر روز شونه کنین و توی تابستون دو روز در میون حموم برید و کلی به خودتون برسید و اولویت شما هستید !! نه کس دیگه
از اینجا هم دل بکنید چون ادما و فضای مزخرفی داره و جدیدا داره بیشتر و بیشتر هم میشه !! و کاری از منه نوعی بر نمیاد اینجا داره میشه لچکی 🤦🏼‍♀️ .
لطفا کلی مراقب خودتون باشید و اگه جنی دیدید یاده من بیوفتین :)))
دوستون دارم دخترای گرونم 🤏🏻
دیدگاه ها (۷)

سلام بچه ها خوبین؟ خواستم بگم که همونطور که خودتون میدونین د...

قلعه بینهایت *از دید جکس *«چشمام باز کردم و توی جای عجیب بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط