انصافا بیلیو نمیتونم هندل کنم.....

انصافا بیلیو نمیتونم هندل کنم.....
دیدگاه ها (۶)

به جهنم:>

فقط بچ گفتنش🙂🤚😭🫠

قشنگ بود:)

فدای سرت:>

آی بیلیو آی کن فلای 🗣️🗣️🗣️آی بیلیو آی کن تاچ د اسکای 🗣️🗣️🥹🥹🥹...

هندل؟ نونو آی کنت😭

نمیتونم فراموش کنم این هم داستانو نمیتونم فراموش کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط