دیوونه باشی ، آرامشت بیشتره و احساس خوبی داری چون آدمای خ

دیوونه باشی ، آرامشت بیشتره و احساس خوبی داری چون آدمای خوبتری میان کنارت
دیدگاه ها (۲)

اینو بفهمید کینه و نفرت واردش نکنین تا پیر نشید.....

احساس پیری در بهار زندگی....حکایت خیلیاس💔

طنازیِ من، که اصرار داری بهت نگم طنازی:«خواستم بهت بگم خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط