واقعا خوبه👌

واقعا خوبه👌
ویالون ها می‌نوازند
و فرشتگان گریه میکنند......
دیدگاه ها (۰)

اگ واقعی بود به منم بگین😂

وووووییییییییی

چرا واقعا؟ 🤷‍♀️ دلم براش میسوزه

بگین هاا💫🦋

آرمی ها واقعا داشته گریه می کرده 🥺😲😯

موزیک#اهنگ#افسردگی#شاد#گریه#گیتار#ویالون#هنگدرام#رپ#پاپ#ریلک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط