باور نمیکردم ...

راست میگن عاشقی تاوان داره ....
دیدگاه ها (۱)

چه سمی

دوستدارم

E

E

میگن قلب ادم ها نظرگاه خداوند....واسه همین شکستنش تاوان دار...

اینجا آرزو هم تاوان داره

چشماش همیشه راست میگن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط