خنده بر لب میزنم هیچکس نداند

خنده بر لب میزنم هیچکس نداند
در من ،😁😁
دیدگاه ها (۰)

نمردم ولی زندگی هم نکردم،😞😞😞

پسرش کردم دلی را که داشتبچگی میکرد،🥺🥺🥺

خنده بر لب میزنم کس نداند درد من راستتییییی من بتونم ۲:۲۴

اشک در چشمان من طوفان غم دارد به دلخنده بر لب می زنم تا کس ن...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط