فقط اولی خوب بود بقیه مسخره بودن

فقط اولی خوب بود بقیه مسخره بودن
دیدگاه ها (۱)

🤨😐باز این پودرشو عوض نکرد

هعی

ولی اگه فناف اینجوری بود ....

ولی این ورژن فردی...

اونایی که بقیه رو مسخره میکنن و آزار میدن بیشعور بودن و عوضی...

نه بابا ما اصلا بقیه رو مسخره نمیکنی_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط