متاسفانه باید بی رحم باشی...

متاسفانه باید بی رحم باشی...
دیدگاه ها (۰)

الگو من

تجربه این کارو دارم😂

بازی کردن علی😂🚮🚮🚮🚮

پیشیییی

بچه متاسفانه باید بدونید که دوستم …ادامه

دختر باشی باید قوی باشی.

من که خودم مهربونم اما اگه عصبی بشم دیگه خدا باید رحم کنهشما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط