فواد ایزدی:
فواد ایزدی:
آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.
h
آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.
h
- ۱.۰k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط