این جمله امام (علیه‌السّلام) که «مثل من» با «مثل یزید» بی

این جمله امام (علیه‌السّلام) که «مثل من» با «مثل یزید» بیعت نمی‌کند، یعنی هیچ ملتی نباید زیر بار ذلت مستکبران برود؛ لذا «امام حسین (صلوات‌الله‌علیه) فرمودند که ما ذلّت را نمی‌پذیریم: «هَیهاتَ مِنَّا الذِّلَّةِ یأبَى اللهُ ذلِک» خدا اِبا دارد که ما ذلّت را بپذیریم؛ این ذلّتها را مؤمن حق ندارد که قبول کند؛ ذلّتِ تسلیم در مقابل کفّار، ذلّتِ پذیرش فشار کفّار و تحمیل کفّار.» و این ملت مبعوث شده ایران است که همچنان بر سر مستکبران جهان شعار «هیهات منّا الذّلة» سر می‌دهد و هم‌صدا با امام شهید خود فریاد می‌زند «بیعت نمی‌کنیم.»✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻🏴🏴🏴🏴🏴🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
  ✊🏻نام ویاد امام خامنه ایی قائد شهیدمان اثرش زنده تر از همیشه 😭😭✋🏻✋🏻🥀🥀💔💔
رفته رهبر و قائد شهیدمان سیدعلی بامالکش حاج قاسم نفس تازه کنند برگردنند😭😭🥀🥀🕊🕊
چون ظهور گل نرگس مهدی صاحب زمان نزدیک است😭😭🥀🥀🕊🕊🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
الْسَلاٰمُ عَلَيْكَ يَا أبا عَبْدِ اللهِ وعلَى الأرواحِ الّتي حَلّتْ بِفِنائِكَ ، عَلَيْكَ مِنِّي سَلامُ اللهِ أبَداً مَا بَقِيتُ وَبَقِيَ الليْلُ وَالنَّهارُ ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ العَهْدِ مِنِّي لِزِيَارَتِكُمْ ،السَّلام عَلَى الحُسَيْن ، وَعَلَى عَليِّ بْنِ الحُسَيْنِ ، وَعَلَى أوْلادِ الحُسَيْنِ ، وَعَلَى أصْحابِ الحُسَينِ.🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀#ایران_اباعبدالله
#ایران_حرم_است_باید_حفظ_شود
#ما_ملت_امام_حسینیم
#صلی_الله_علیک_یا_مظلوم_یا_ابا_عبدالله
#صلی_الله_علیک_یا_صاحب_الزمان #ما_کنار_مظلومان_لبنان_تا_نابودی_اسرائیل_کودک_کش_می_مانیم
#لبنان_را_رها_نمیکنیم
#لبنان_تنها_نیست
#لبنان_مقاوم
#حزب_الله_هم_الغالبون
#حزب_الله_پیروز_است#ما_اهل_کوفه_نیستیم_سید_مجتبی_حسین_زمانمان_بی_یار_وبی_یاور_بماند
#ما_ملت_امام_حسینیماللَّهُمَّ احْفَظْ قَائِدَنا وَوَلِيَّ أَمْرِنا آيَةُ اللِّه الْعُظْمى السيد مجتبی‌ خامنه‌ای #دلاور_مردان_شیر_مردان_میدان_با_شما_خیابان_با_ما🇮🇷✊🏻
دیدگاه ها (۱)

🖼 جبهه مقاومت در کنار ایران📝 با سلاح الله اکبر بود که نیروها...

🚨#شیطان_رابهتربشناسید!؟قبل از شروع مذاکره، تهدیدات و کزافه گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط