وقتی هنوز دو هفته از تابستون گذشته

وقتی هنوز دو هفته از تابستون گذشته
دیدگاه ها (۰)

صاحب کافه بدبخت شد 😆😆

جررررر خوردمممممممم

هیس کوچولوی من گریه نکن

کابوس های من

+وقتی ازم میپرسن چرا از تابستون خوشت میاد؟_ جوابی که میدم:

کنایه یک فعال رسانه‌ای آمریکایی: الان ۹ هفته از شروع یک جنگِ...

چون تابستون نزدیکه ویدیو وایب تابستون گذاشتم🌞سوال پست: تابست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط