نبابا من عصبی نیستم فقط یکم کنترل خشمم کمه)🔪

نبابا من عصبی نیستم فقط یکم کنترل خشمم کمه)🔪
دیدگاه ها (۰)

ههعی! مخاطب ! داره

امیدواریم که شما خوب باشین مراقبت کنید)

مخاطب ؟داره

گیو یکم خودتو کنترل کن عزیزم-

ببخشید چند روزی نیستم امتحان دارم تا یک ماه دیگه فعالیت هام ...

خودم یکی از همین ادمام که زود عصبی میشم و مشکل کنترل خشم دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط