خب داشتم میگفتم...

خب داشتم میگفتم...
دیدگاه ها (۲)

خیلی ممنونم ازتون خیلی خیلی 🙏🙏😌

با همه فرق داشت! با همه فرق داشت!

😭😭😭😭😭

من سر این ادیت گریه کردم 🥺 ما آرمی ها هم دوست داریم ته ته جو...

چی داشتم میگفتم🥹😂

فاطی جون سیسی داشتم میگفتم واست😶

تمام مدت داشتم به گربم چی میگفتم🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط