من از اینکه دو نفر به هم بچسبند و هی ماچ‌ و بوسه راه بندا

من از اینکه دو نفر به هم بچسبند و هی ماچ‌ و بوسه راه بندازم و اینا واقعا بدم میاد 😑🥴
اما خب برای آسدور فرق داره 😂
دیدگاه ها (۰)

اوخی دلم سوخت 🫠💔 چون مادر پدراشون بودن که زندگیشون رو نابود ...

گفتم از این ترند جا نمونیم 😂

یه اکیپ خفن 🤣

اما من یه ذره دلم واسه کان سوخت 🫠

خب داره فصل اینا میاد

مسکن قلبم

از کسایی که به هر کسی که صورتی دوست داره میگن پیکمی واقعا بد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط